Człowiek dwudziestego pierwszego wieku nieustannie bombardowany jest bodźcami napływającymi do niego ze środowiska, w którym się znajduje. Wraz z postępującym światem, zmieniają się także formy docierania przez użytkowników różnych branż do swoich odbiorców, którzy wystawiani są na ekspozycję na dane produkty, czy informacje na każdym kroku. Jedną z najczęściej stosowanych metod skonfrontowania jednostki z danym przekazem jest wyświetlanie np. reklam na telebimach, które dzięki wykorzystywaniu najnowocześniejszej technologii cieszą się ogromną popularnością.
Powszechnie uznaje się tę formę przekazu za efektywną i przydatną w reklamowaniu przez świat marketingowy szerokiego zakresu usług oraz produktów. Wyrazisty, jasny i czytelny obraz umożliwia odbiorcy właściwe zarejestrowanie przekazu, co przyczynia się do zwiększenia efektywności sprzedaży i skorzystania z oferowanych świadczeń.
Wynajem telebimów umożliwia także dotarcie z istotnymi informacjami do szerokiego grona użytkowników, z czego regularnie korzystają partie polityczne czy urzędy miast, które przekazują swoim mieszkańcom wiadomości dotyczące obecnie istotnych i bieżących zdarzeń, a także umożliwiają komunikowanie się ze swoimi odbiorcami.
Coraz częściej telebimy wykorzystywane są również podczas różnego rodzaju eventów- takich jak koncerty, mecze czy festiwale, dzięki czemu możliwe jest zbliżanie oraz powtarzanie istotnych fragmentów organizowanych wydarzeń, co ułatwia uczestnikom świadomy odbiór wszystkich prezentowanych wokół niego treści.
Tekst przygotowany w ramach współpracy z firmą MEON.