Targi to ważny element promowania firmy i niezwykle doniosły czas na spotkanie się z potencjalnymi klientami. Uczestniczenie w tego typu akcjach, to istotna inwestycja marketingowa, która z pewnością zwróci się po jakimś czasie. Dobre przygotowanie się do tego wydarzenia wymaga wielu działań.
Wzięcie udziału w targach, to bardzo dobry moment na pokazanie swojej marki oraz wypromowanie produktów. Aby w ogóle mogło do tego dojść, trzeba zastanowić się nad odpowiednim lokum. Wypożyczanie namiotów do tego celu ma swoją tradycję. Jest to bardzo dobry sposób na spore oszczędności. Zakup hali namiotowej tylko po to, by raz na rok zaprezentować swoje wyroby, to niepotrzebne zamrażanie swoich funduszy. O wiele tańszym rozwiązaniem jest po prostu jej wypożyczenie. Inną istotną sprawą jest zarezerwowanie miejsca. W następnej kolejności należy przygotować dobry plan działania. Powinien on obejmować wszelkie wydatki z tym związane, wybór odpowiednio przeszkolonych pracowników i zapewnienie im zakwaterowania. Umiejscowienie stoiska też jest sprawą ważną. Im dalej od sceny, tym lepsze warunki do rozmów z ewentualnymi klientami. Samo stoisko powinno być dobrze widoczne i mieć właściwie wyeksponowane logo firmy.