Na jakie kwestie zwrócić uwagę przy wyborze firmy kurierskiej?

Usługi kurierskie, jako jedna z niewielu branż, zyskały na popularności w czasie pandemii. Firmy przewozowe mają pełne ręce roboty, ponieważ ze względu na zamknięte sklepy, zamawiamy coraz więcej towarów bezpośrednio do domu. Wielu ludzi korzysta także z portali, na których można sprzedawać używane rzeczy, a wtedy sytuacja się odwraca, ponieważ to my, jako zbywcy, jesteśmy odpowiedzialni za organizację transportu. Na szczęście wysłanie paczki za pośrednictwem jednej z firmy kurierskich jest bardzo proste. Zazwyczaj wystarczy do tego celu wypełnienie formularza online. Zanim jednak się zdecydujemy na konkretnego usługodawcę, przeanalizujmy jego ofertę. 

Cena i dodatkowe opcje do wyboru

Mnogość przedsiębiorstw trudniących się przewozem oraz dostarczaniem paczek jest tak duża, że zanim zdecydujemy się na jedną z nich, warto zapoznać się nieco lepiej z proponowanymi przez nie usługami. Niektóre bowiem dostarczają paczki do tzw. paczkomatów, inne natomiast dają możliwość przełożenia daty dostawy lub nawet zmiany jej miejsca. Ważna jest także cena nadania paczki. W sieci bez większego problemu znajdziemy cennik DPD albo innej firmy kurierskiej, a specjalne kalkulatory pozwolą nam na szybkie obliczenie kosztu, jaki będziemy musieli ponieść w związku z wysyłaniem przesyłki o konkretnych wymiarach i wadze. Opłatę za usługę możemy uiścić gotówką w punkcie nadania, u kuriera lub bezgotówkowo korzystając z szybkich przelewów, czy też funkcji BLIK. Dobrym pomysłem, jest także przeczytanie komentarzy o danym przedsiębiorstwie. Znana marka wcale nie musi gwarantować nam najwyższej jakości.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

15 − 3 =