W czasach obecnych ta ściana LED to bardzo atrakcyjna forma reklamy, bo typowy nie podświetlany szyld wieczorami i nocą nie przyciąga uwagi, a ściana LED jest o wiele lepiej widoczną i co równie istotne czytelną jest ona nawet ze znacznego dystansu. Kluczowe znaczenie ma też i to, że najlepiej zainwestować w opcję tego rodzaju na jednej z bardziej ruchliwych ulic sporego miasta. Mowa tu rzecz jasna o efektywności, która powinna być znaczną i właśnie dlatego w taki lepszy szyld nie inwestuje się w miejscach nie uczęszczanych.
Wielu z nas jest pewnymi tego, że ściana LED najlepszy efekt da w centrum handlowym, które podzielone jest na wiele małych sklepików. Właśnie tam efektywność takiej ściany będzie znaczną i dlatego warto ją spersonalizować na potrzeby konkretnego sklepu tematycznego. Taka personalizacja nie jest trudną, bo tego typu ściany projektują specjaliści np. na stronie: https://www.gilbt.com/ i na życzenie konkretnego klienta tworzą przynajmniej kilka opcji.
Na samym początku trzeba rzecz jasna wyszukać w sieci firmę, która zajmuje się tworzeniem ścian LED, a potem specjalistom z tej firmy opisać opcję, na której nam zależy. Następnie grafik z danej firmy stworzy dla nas kilka wizualizacji zawierających logo naszego sklepu i prostą informację, która trafi do klienta przechadzającego się właśnie po ulicy. My, rzecz jasna, musimy jedynie wybrać ten projekt, który dla nas wygląda najciekawiej i w niego zainwestować, a potem dana firma zrealizuje to zlecenie w terminie na to przewidzianym.