Leasing pracowników z Ukrainy – co zyskujesz?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

W celu wynajęcia pracowników warto jest nawiązać kontakt z agencją pośrednictwa pracy. Za jej pomocą każdy pracodawca może liczyć na wysoko wykwalifikowaną kadrę pracowników. Tym samym dzięki agencji pośrednictwa pracy rekrutacja pracowników trwa stosunkowo krótko. W trybie klasycznym pracodawca musi wykładać czasem bardzo wysokie koszty finansowe na to, aby móc rekrutować wykwalifikowanych pracowników.

Zatrudnienie pracowników z zagranicy 

Czasem bardzo dużo czasu zajmuje znalezienie pracownika z odpowiednimi kwalifikacjami, niezbędnymi szkoleniami czy zaświadczeniami. Wówczas wydłuża się proces rekrutacji. Oczywiście można zdecydować się na zatrudnienie pracowników bez wymaganego doświadczenia oraz z niskimi kwalifikacjami, jednak wówczas proces wdrażania ich w struktury i działanie firmy jest znacznie bardziej czasochłonny. Tym samym pracodawcy często niechętnie podchodzą do kolejnych rekrutacji i wdrażania nowych osób do pracy. Co więcej nowa osoba w zespole zanim odpowiednio się wdroży charakteryzuje się stosunkowo niską efektywnością pracy. Wynika to między i nimi z braku doświadczenia oraz z nową sytuacją i nowymi wymaganiami. Tym samym czas na wdrożenie pracowników w strukturę firmy liczony jest jako strata finansowa dla przedsiębiorców, przez co opłacalny staje się leasing pracowników z Ukrainy

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Dlaczego wózek widłowy powinien być regularnie serwisowany?
Dlaczego wózek widłowy powinien być regularnie serwisowany?
Odpowiedź jest prosta: bezpieczeństwo. Wózek widłowy, który jest w dobrym stanie technicznym może pomóc w zapobieganiu wypadkom i obrażeniom. Oznacza […]
Biżuteria ślubna dla mamy i córki
Wybór biżuterii ślubnej budzi sporo emocji. To przecież dzięki niej kreacja nabierze szczególnego charakteru i olśniewającego blasku. Jaka powinna być […]
Jak reklama kontekstowa i Amazon Ads mogą pomóc Ci dotrzeć do większej liczby klientów?
Jak reklama kontekstowa i Amazon Ads mogą pomóc Ci dotrzeć do większej liczby klientów?
Reklama kontekstowa to nowy sposób marketingu, który wykorzystuje dane z mediów społecznościowych i innych źródeł w celu określenia rodzaju treści, […]
Ostatnie wpisy
Polecamy