Akcesoria do dużych sklepów odzieżowych

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Duże sklepy odzieżowe to niezwykle popularne miejsca, w których można kupić rozmaite elementy garderoby – sukienki, spodnie, kurtki, t-shirty, płaszcze, bieliznę oraz dodatki (w postaci choćby pasków, szalików czy czapek). Aby taki lokal był w pełni funkcjonalny i przyjazny dla klientów, powinien być wyposażony w szereg różnych akcesoriów. Absolutną podstawą jest specjalny wieszak na ubrania sklepowy w liczbie co najmniej kilkuset sztuk. Wyróżniamy modele obrotowe, nieobrotowe, okrągłe, ramowe, z hakiem oraz ze spinaczami. 

Bez luster z pewnością się nie obejdzie

Oprócz wieszaków, w każdym dużym sklepie odzieżowym muszą się też koniecznie znaleźć stalowe profile naścienne stanowiące główny element całego systemu ekspozycji ubrań. Pełnią one funkcję wytrzymałych listew, do których mocowane są pozostałe części zabudowy. Kolejne niezbędne akcesoria to druciane kosze wsypowe, służące do przechowywania i prezentowania wszelkich produktów oferowanych w promocyjnej cenie. Zazwyczaj umieszcza się je obok wejścia do lokalu, tak aby zwracały uwagę klientów.

Poza tym bardzo przydatne okazują się różnego rodzaju stojaki na kółkach (tzw. stendery) – m.in. trójramienne, czteroramienne, dwustronne oraz karuzelowe. Konstrukcje te są przystosowane przede wszystkim do wieszania ciężkich elementów garderoby, a także ich transportowania z miejsca na miejsce. Ostatnią kategorię najbardziej pożądanych akcesoriów stanowią lustra, czyli elementy montowane głównie w przymierzalniach, ale również na sali wystawowej. Umożliwiają one klientom dokładne obejrzenie przymierzanej odzieży, co jest jednym z kluczowych warunków podjęcia decyzji o zakupie.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Programy lojalnościowe – w jakiej formie, przyciągną one klientów do sklepów?
Programy lojalnościowe – w jakiej formie, przyciągną one klientów do sklepów?
Każdy przedsiębiorca pragnący zwiększyć poziom zaangażowania konsumenta powinien korzystać z różnych działań marketingowych. Utrzymywanie stałych klientów i pozyskiwanie nowych to […]
Czy ważny jest dobór perfum do okazji?
Czy ważny jest dobór perfum do okazji?
Perfumy kojarzą się przede wszystkim z przyjemnym, trwałym zapachem. Jest to także doskonały sposób, by podkreślić własną osobowość i samopoczucie. […]
Czy warto organizować pracownikom wspólne zajęcia sportowe?
Czy warto organizować pracownikom wspólne zajęcia sportowe?
Istnieje wiele korzyści dla firm z organizowania zajęć sportowych dla swoich pracowników. Może to być świetny sposób na podniesienie morale […]
Ostatnie wpisy
Polecamy