Reklama billboardowa i formalności z nią związane

Billboardy reklamowe to stały element krajobrazu większych i mniejszych miejscowości. Stawiane są najczęściej w ruchliwych miejscach, w których mogą być dostrzeżone przez jak największą liczbę przechodzących i przejeżdżających osób. Zasięg oddziaływania takiej reklamy jest nie do przecenienia. Posiada duże znaczenie dla promocji towarów i usług oferowanych przez lokalne firmy – billboard to jedna z najlepszych metod na dotarcie do klientów mieszkającymi w bliskim sąsiedztwie. 

Reklama na własną rękę

Billboard można postawić samodzielnie, bez względu na to, czy dysponuje się własnym gruntem czy się go dzierżawi. Obowiązujące prawo, z pewnymi lokalnymi wyjątkami, nie wymaga uzyskania specjalnego pozwolenia, a jedynie zgłoszenia faktu udostępnienia baneru na posesji. Jest ono wymagane w sytuacji, kiedy reklama musi być umieszczona na nośniku, który jest trwale związany z gruntem. Pozwolenie budowlane wydaje w takim przypadku prezydent miasta lub starosta powiatowy, jeśli nośnik będzie się znajdował poza terenem miasta. 

Dobra lokalizacja i minimum formalności 

Można jednak wybrać rozwiązanie, które pomija powyższe procedury, a ponadto znacznie zmniejsza ryzyko, z jakim nieuchronnie wiąże się ta inwestycja. Na poszczególnej witrynie https://billboardy360.pl/lokalizacje-billboardow/ można znaleźć ofertę usługi udostępnienia powierzchni reklamowej na zasadach wynajmu. Firma dysponuje dużym wyborem lokalizacji – obecna jest w większości dużych miast. Formalności ograniczają się głównie do wyceny i podpisania umowy najmu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

16 + szesnaście =