Organizujemy firmową integrację – o czym musimy pamiętać?

Imprezy integracyjne są nieodłącznym elementem działań dużych korporacji, ale też coraz częściej mniejszych firm, które zdają sobie sprawę z potrzeby scalania zespołu i budowania zgranej drużyny, która tylko w taki sposób, dążąc wspólnie do jednego celu, potrafi go skutecznie osiągnąć i odnieść tym samym sukces. Jeszcze do niedawna polegały one na organizowaniu przeciętnych imprez, na których spotykali się pracownicy i mogli swobodnie porozmawiać i przebywać poza biurem ze sobą. Dzisiaj zmieniły się już wymagania i nie wystarczy grill z piwem, by zadowolić przybyłych gości. Wymagania poszybowały w górę i współcześnie korporacje stawiają na takie miejsca jak hotel spa poznań i okolice to przykładowe miejsce wyjazdu. Jak sama nazwa wskazuje, oprócz imprezy, goście mają do wyboru relaksacyjne zabiegi dla ciała, które z całą pewnością pozwolą się odprężyć i lepiej zapamiętać taki wyjazd. O czym jeszcze trzeba pamiętać?

Zanim dojdzie do spotkania

Przed tym, jak impreza dojdzie do skutku, warto zapoznać się z potrzebami pracowników, co należy do obowiązków szefa. Wystarczy do tego celu krótka ankieta, w której każdy przedstawi swoje oczekiwania lub wybierze jedną z kilku przedstawionych propozycji spędzania tego czasu. Jeśli mowa o samej imprezie, to nie wolno zapomnieć o barze, w którym serwowane będą drinki oraz napoje bezalkoholowe. Podstawą jest także szwedzki stół z przysmakami, na którym każdy znajdzie coś, co najbardziej lubi. Nie może też zabraknąć stosownej dekoracji, która ozdobi wnętrze lub plener.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

pięć × 2 =