Organizujemy firmową integrację – o czym musimy pamiętać?

Imprezy integracyjne są nieodłącznym elementem działań dużych korporacji, ale też coraz częściej mniejszych firm, które zdają sobie sprawę z potrzeby scalania zespołu i budowania zgranej drużyny, która tylko w taki sposób, dążąc wspólnie do jednego celu, potrafi go skutecznie osiągnąć i odnieść tym samym sukces. Jeszcze do niedawna polegały one na organizowaniu przeciętnych imprez, na których spotykali się pracownicy i mogli swobodnie porozmawiać i przebywać poza biurem ze sobą. Dzisiaj zmieniły się już wymagania i nie wystarczy grill z piwem, by zadowolić przybyłych gości. Wymagania poszybowały w górę i współcześnie korporacje stawiają na takie miejsca jak hotel spa poznań i okolice to przykładowe miejsce wyjazdu. Jak sama nazwa wskazuje, oprócz imprezy, goście mają do wyboru relaksacyjne zabiegi dla ciała, które z całą pewnością pozwolą się odprężyć i lepiej zapamiętać taki wyjazd. O czym jeszcze trzeba pamiętać?

Zanim dojdzie do spotkania

Przed tym, jak impreza dojdzie do skutku, warto zapoznać się z potrzebami pracowników, co należy do obowiązków szefa. Wystarczy do tego celu krótka ankieta, w której każdy przedstawi swoje oczekiwania lub wybierze jedną z kilku przedstawionych propozycji spędzania tego czasu. Jeśli mowa o samej imprezie, to nie wolno zapomnieć o barze, w którym serwowane będą drinki oraz napoje bezalkoholowe. Podstawą jest także szwedzki stół z przysmakami, na którym każdy znajdzie coś, co najbardziej lubi. Nie może też zabraknąć stosownej dekoracji, która ozdobi wnętrze lub plener.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

jedenaście + dwa =