Hot-stamping – czym jest i jego zastosowanie

Z roku na rok identyfikacja wizualna nabiera coraz większego znaczenia. Firmy starają się przedstawić z jak najbardziej korzystnej strony, w czym pomocne są nowoczesne techniki marketingowe. Swój udział w kształtowaniu wizerunku ma bezpośrednia reklama, której różne formy wykorzystywane są praktycznie w każdej branży. Ponadczasowy charakter w tej kwestii mają różnego rodzaju ulotki, wizytówki i broszury.

Zaawansowane techniki w poligrafii

Doświadczone firmy poligraficzne oraz agencje reklamowe wykorzystują zaawansowane techniki drukarskie, dzięki którym powstają niebanalne materiały reklamowe. Szerokie zastosowanie ma hot-stamping, który jako forma uszlachetniania wydruku doskonale sprawdza się w różnych projektach. W technologii termodruku wykorzystywane są kolorowe folie, które wtłaczane przy użyciu wysokiej temperatury umożliwiają uzyskanie oryginalnego efektu wizualnego. Takie projekty od razu przyciągają uwagę klientów.

Za pomocą hot-printu zdobione są rozmaite materiały reklamowe, akcesoria biurowe oraz gadżety. Najczęściej wykonywane są nadruki w kolorze srebrnym lub złotym, co nadaje całemu projektowi prestiżowego charakteru. Jeżeli np. poszukiwane są eleganckie zaproszenia hot stamping doskonale sprawdzi się jako podkreślenie szczególnego charakteru organizowanego wydarzenia. Dzięki tej metodzie uszlachetnienia wydruku zdobione są także kalendarze, teczki firmowe i papier firmowy. Z ekskluzywnych wizytówek korzystają kancelarie prawne, restauracje oraz wiele innych form działalności.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

11 − 1 =