Reklama dźwignią handlu. W myśl tego przedsiębiorcy stroją swoje witryny sklepowe najróżniejszymi reklamami, grafikami i oświetleniem. Co wybrać, aby przyciągnąć najwięcej klientów — wyświetlacze ledowe czy neony led ? Jeśli zadajecie sobie to pytanie, to postaram się na nie odpowiedzieć i pomóc dokonać tak ważnego wyboru.
Aby myśleć o świadomej decyzji, najpierw trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie, czym się różnią. Wyświetlacz ledowy chyba każdy z nas widział. Różnobarwne światełka tworzą dowolny obraz. Tak stylizowane są liczne reklamy przyciągające uwagę. Są opcją tańszą, bardziej popularna i ogólnodostępną. Zamówienie takiej reklamy nie jest problemem, a nawet proste wyświetlacze możemy kupić od ręki. Nie są efektowne i oryginalne, ale w 100% spełniają swoją funkcję.
Neony diodowe są imitacją tych prawdziwych. W środku zamiast gazu posiadają ledowe źródła światła. Ciężko je rozróżnić na pierwszy rzut oka co sprawia, że są bardzo atrakcyjne. Neonowa reklama to szyk i ciekawe rozwiązanie. Są bardzo ładne estetycznie, oryginalne i nieco droższe od wyświetlaczy ledowych. Z ich ogólnodostępnością również jest nieco gorzej, aczkolwiek nie na tyle, aby była to poważna wada. Z pewnością wyróżniają się na tle innych reklam.
Co wybrać ? Zależy od przeznaczenia. Jeśli zależy nam na prostej reklamie i tylko przyciągnięciu uwagi to zdecydowanie lepsza i tańsza opcja będą wyświetlacze ledowe. Jeśli zaś zależy nam na oryginalności i jakości, warto zadać sobie trochę więcej trudu i sprawić neon led. Jest prosty w użyciu, również ekonomiczniejszy od zwykłego neonu, a dostarcza pięknego efektu w postaci oryginalnej reklamy.