Aranżacja łazienki – dlaczego warto postawić na prysznic?

Aranżacja łazienki – dlaczego warto postawić na prysznic?
Dom
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Przy aranżowaniu łazienki trzeba zdecydować się albo na prysznic, albo na wannę. Ta druga zajmuje zazwyczaj dużo miejsca i wielu osobom jest po prostu niepotrzebna. Nic dziwnego więc, że większość osób wybiera prysznic, zwłaszcza przy mniejszym pomieszczeniu. Jak zaaranżować go w łazience i w jakich wariantach można go kupić?

Aranżacja prysznica w łazience   

Największym plusem prysznica są jego stosunkowo małe wymiary. Warto zamontować go w rogu łazienki, przez co łatwiej się będzie po niej przemieszczać. Trzeba pamiętać o odpowiednim przemyśleniu instalacji wodociągowej, co powinno nastąpić jeszcze na etapie projektowania. Z wyprzedzeniem trzeba też zaplanować odpływ podłogowy i miejsce na ścianie, gdzie umieszcza się dodatkowe półeczki i pojemniki.

Rodzaje pryszniców w zależności od stylu łazienki 

Prysznic powinien być dopasowany do danego stylu łazienki. Trzeba zadecydować, czy będzie miał on brodzik, albo czy wystarczy jedynie kabina. W tym drugim przypadku trzeba przemyśleć jedynie odpływ podłogowy. Rozwiązanie takie sprawdza się zwłaszcza przy minimalistycznych wnętrzach. Do tradycyjnych łazienek świetnie sprawdzają się brodziki akrylowe, które można wykorzystać do mycia zwierząt albo do prania. Prysznic zajmuje wtedy trochę więcej miejsca, ale jest zdecydowanie bardziej funkcjonalny. 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Co ułatwi transportowanie towaru w dużym magazynie?
Posiadanie wielkich magazynów jest niezbędne w przypadku wielu rodzajów działalności gospodarczych. Wiąże się to z wielkimi kosztami, ale pozwala na […]
W co zapakować przesyłkę, aby była bezpieczna?
W co zapakować przesyłkę, aby była bezpieczna?
Spedytorzy mają wiele opcji, jeśli chodzi o pakowanie przesyłki. Mogą używać kartonów, pojemników z tektury falistej lub palet. Każdy rodzaj […]
Jak reklama kontekstowa i Amazon Ads mogą pomóc Ci dotrzeć do większej liczby klientów?
Jak reklama kontekstowa i Amazon Ads mogą pomóc Ci dotrzeć do większej liczby klientów?
Reklama kontekstowa to nowy sposób marketingu, który wykorzystuje dane z mediów społecznościowych i innych źródeł w celu określenia rodzaju treści, […]
Ostatnie wpisy
Polecamy