Innowacyjne firmy poszukują takich rozwiązań marketingowych, które będą umożliwiały dotarcie do jak najszerszego grona osób. Jedną z form, która zawsze spotyka się z dużym odzewem jest reklama zewnętrzna. Są to zwykle projekty wielkoformatowe, dzięki którym można w atrakcyjny sposób przedstawić różne produkty i usługi. Oczywiście w zależności od oczekiwań zleceniodawcy oraz specyfiki branży dostosowywane są odpowiednie parametry – wymiary, technika wykonania itp.
Jednym z nowoczesnych rozwiązań są reklamy świetlne – pomysłowe projekty od razu przykuwają uwagę otoczenia. Takie nośniki natychmiast dostrzegane są zarówno przez przechodniów, jak i kierowców. Podświetlane materiały promocyjne często umieszczane są bezpośrednio na ścianie reklamowanego budynku, co zdecydowanie ułatwia lokalizację konkretnego obiektu. tego typu materiały mogą być wykonane również jako reklamy wolnostojące, umieszczane np. przy ruchliwych trasach.
Reklama na ekranach LED i telebimach https://be-media.com.pl/oferta/reklama-zewnetrzna-telebimy-billboardy-tablice.html jest bardzo czytelna i atrakcyjna pod względem wizualnym, dlatego stanowi duży potencjał w strategii marketingowej. Takie nowatorskie nośniki typu outdoor doskonale sprawdzają się w miejscach o dużym natężeniu ruchu – na skrzyżowaniach, przy parkingach, w pobliżu galerii handlowych. Dużą zaletą takiego rozwiązania jest możliwość zdalnego sterowania obrazem – dzięki technologii cyfrowej można z łatwością zaprogramować kolejność wyświetlania materiałów reklamowych.