Wyposażenie przydatne w recepcji

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Recepcja jest wizytówką obiektów użytkowych. Często pełnią one kilka funkcji i muszą mieć takie wyposażenie, aby łatwo było organizować pracę na takim stanowisku. Dobrze, jeżeli są to rozwiązania systemowe, które można łączyć i rozbudowywać. Należy umieścić na takim stanowisku komputer i miejsce pracy dla osoby obsługującej takie urządzenie.

Dodatkowo powinna znaleźć się tam centrala telefoniczna do szybkiej komunikacji z innymi miejscami w obiekcie. Meble muszą być dopasowane również do przestrzeni, w jakiej będą ustawiane, aby uzupełniały one aranżację takich przestrzeni.

Meble i wyposażenie dodatkowe

Wśród oferty mebli do recepcji można znaleźć wiele modeli funkcyjnych. Jednym z nich jest szafka na klucze. Muszą być one ustawiane w takich miejscach, aby personel miał łatwy dostęp do jej wnętrza. Dobrze, jeżeli wybierane modele będą miały dodatkowe zamknięcie dla bezpiecznego przechowywania kluczy. Każdy klucz może być przypisany do konkretnego wieszaka, aby łatwiej można było je odnaleźć.

Dużą część pracy na recepcji zajmuje obsługa korespondencji. Odpowiednio dobrane szafki ułatwią jej segregację i przechowywanie listów oraz przesyłek. Można wprowadzić własny system segregacji i oznaczeń na takich meblach. Meble powinny być wykonane z materiałów ułatwiających utrzymanie recepcji w czystości oraz zapewniające trwałość warstwy wierzchniej przez ochronę przed zużyciem. Parametry takie należy wybierać już w fazie zakupów wyposażenia. Szeroki wybór materiałów na https://www.fxmeble.pl ułatwia dopasowanie mebli do wnętrza.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

  • Businesswoman 11.03.2019

    Fajny temat i tekst, ale można byłoby napisać jeszcze więcej. Ja odniosę się do tej kwestii, która jest tu poruszona szczątkowo, wzmiankowana :). Chodzi mi o centralę telefoniczną. To ważna usługa w recepcji czy mówiąc szerzej w sekretariacie, a nawet całej firmie. Zawężając do samej recepcji. To czy da się dodzwonić czy nie, do jakiegoś obiektu turystycznego np. hotelu jest często kluczowe, gdy dzwoniący szuka takiego. Nie odebranie telefonu wywołuje prawie zawsze jeden skutek, utratę tego klienta. Dlatego tak ważne jest żeby ten kontakt nam nie umknął. I tu właśnie z pomocą przychodzi centrala. Nawet gdy osoby obsługujące recepcję rozmawiają dzięki takiej centrali mogą się ustawić w kolejce i oczekiwać na połączenie. Dobra muzyka puszczana w tle spowoduje, że klient prawdopodobnie spokojnie poczeka te kilka chwil by porozmawiać. U mnie w firmie to rozwiązanie jest nieocenione. Korzystamy z dość nowatorskiego rozwiązania jakim jest wirtualna centrala telefoniczna i bardzo sobie to chwalę. W samej opcji kolejkowania mamy bardzo dużo opcji, nie mówiąc o całej usłudze. Gdybyście szukali takiej właśnie centrali chmurowej to polecam telecube https://telecube.pl/wirtualna-centrala-telefoniczna/. Co było dla mojej firmy istotne, to to że wcześniej ją testowaliśmy, bez konieczności deklaracji co do późniejszego zakupu. Przekonałam się i dopiero kupiłam. Fajne i do recepcji jak znalazł.

Rekomendowane
Jak zorganizować udane imprezy w gronie rodzinnym?
Jak zorganizować udane imprezy w gronie rodzinnym?
Rocznica ślubu, chrzest, czy urodziny to bardzo ważne wydarzenia, które warto świętować w gronie rodzinnym. By było to możliwe, należy […]
Palenie e-papierosów – od jakiej mocy liquidu powinniśmy rozpocząć użytkowanie?
Palenie e-papierosów – od jakiej mocy liquidu powinniśmy rozpocząć użytkowanie?
Według wielu ludzi e-papierosy są lepszą alternatywą od klasycznych papierosów, bądź są dobrą drogą do rzucenia nałogu. Jest to na […]
Jak prawidłowo podłączyć grzejnik?
Jak prawidłowo podłączyć grzejnik?
Odpowiednio zamontowany grzejnik może zagwarantować nam stałe utrzymywanie pożądanej przez nas temperatury. Możliwość szerokiej jej regulacji sprawia, że zawsze dostosujemy […]
Ostatnie wpisy
Polecamy